fredag 14 september 2012

Massor med lek

Va i skolan en jätte snabbis, fick inte stanna kvar för min lärare ;) Haha då är det illa. Dom skuelle ha muntligt föredrag och då fick bara dom i den gruppen vara med. Så blev hem och läsa igenom papprerna och börja förbereda för mitt muntliga i svenska 2 (svenska b) som det nu mera heter. Usch så jobbigt när dom ska hålla på och ändra, varför ändra på något som funkar. Nya betyg är det oxå, e, d, c, b, a. A Är ju MVG och E är IG.

Efter att barnen hade vilat middag åkte vi hem till Katta, Krank och barnen. Det lektes, härjade och bråkades som vanligt :P Mirabelle vet precis vart Katta har sina saker, det är helt sjukt. Hon går direkt in i köket och pekar på skåpet där Katta förvarar kexen. Idag kom hon ut i stora rummet med en saft dunk som hon hämtat från skåpet. När Katta hade stället tillbaka den dröjde det en stund då kom hon med nästa. Haha

Efter lite middag och städande kom Kim och hans barn på en runda. Städandet var helt onödigt för ikväll fick barnen lägga sig i stökiga rum, jag orkar inte städa kaoset som dom har orsakat på typ 2 timmar! Helt otroligt.

Jag och Tim har haft en liten mys kväll, ätit morötter, gurka och dipp och tittat på Hamilton. Och snart är det dags för sängen.
Ha en trevlig helg gott folk :)

2 kommentarer:

  1. Hej! När jag försöker kommentera så kommer ett lösenords ruta upp? :/ Hoppas att detta går ändå? =)

    Vilken vecka föddes Belle?

    Hon tänkte sjukskriva mig, och att jag då sätter barnen på dagis och får sjukpenning istället. Men jag är kluven... Vi får se..

    Hur mår ni??

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera