onsdag 19 september 2012

Prov & fika besök

Caspian väckte mig vid kl 5.30 och ville bada. Usch vad trött jag är på dessa nya rutiner han ha. Nej vi ska inte bada, vi ska sova så lägg dig hos oss eller gå in till din säng. Då suckade han och kröp ner hos mig. Men vid 7 blev han rastlös eftersom han inte somnade om så då startade jag barn pogromen och små slumrade en stund till.
Efter frukosten fick han sitt efterlängtade bad och han var så lycklig!
Åkte in till skolan lite senare och gjorde matte prov. Få hoppas det gick bra!
Vi har haft besök av Amy & Lou och deras pappa Izzor. Väldigt trevligt :) Dom är typ BB kompisar :P Amy är född dagen efter Caspian, så vi träffades för första gången på BB men då låg Caspian på neonatal. Lou föddes ungefär 1 vecka efter Mirabelle. Häftigt tycker jag :) Vi träffades på öppna förskolan när Caspian och Amy var små och sen dess har vi hållit kontakten.
Caspian fick titta på en kort film av tecknade Pippi innan läggdags och det tyckte han var så mysigt!
Nu ska jag ta och titta lite på tv och kanske försöka sova, har en sån fruktansvärd huvudvärk. Jag har haft det under en lång tid nu och det kommer när jag sitter med datorn eller läser. Kankse borde kolla synen igen?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar