onsdag 22 juni 2011

Återbesök med mera.

Igår var vi på BB för återbesök. Det gick jätte bra, Mirabelle hade gått ner som hon skulle och allt annat så bra ut. Det enda var att det är väldigt rött runt navlen så det skulle vi hålla koll på.
Vi tog den första premiär turen med vagnen igår oxå.
Mirabelle fick bada för första gången oxå och det tyckte hon var super mysigt.
Igår var Tim och skaffade sig en ny bil, men den kommer inte kunna användas förens om några dagar. Men skönt att ha det fixat iaf.
Idag har vi bara umgåts, varit ute på promenad, visat upp Mirabelle på mammas jobb och små städat.
Amningen fungerar bra, men jag har extremt mkt mjölk och Mirabelle blir mätt efter att bara sugit i 5 minuter så mina bröst är spräng fyllda hela tiden. Jag funderar på om jag skulle donera mjölk till neonatal när man ändå har så mktoch det finns barn som behöver mjölk.
Caspian är en super söt storebror till Mirabelle. Han hämtar nappen och sätter in den i munnen när hon blir ledsen. Han försöker ge henne vatten om hon börja gråta för mkt. Han klappar på henne, visar leksakerna för henne, gör rörelserna till imse vimse spindel framför henne och nynnar. Och han är med på så mkt vi gör med henne. Byte blöja, titta på när jag ammar och klä på henne. 
Vi har fått två helt fantastiska barn <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar