torsdag 9 juni 2011

Blixtrrar och dunder

Här här vi oväder i Kallinge, riktigt mysigt faktiskt! Regn, blixtrar och åska och jag är oansvarig och stänger inte av datorn.
Dagen började med ett besök hos barnmorskan. Efteråt åkte vi till skolan där jag lämnade lite böker nu är det sommarlov för min del!
Vi åkte hem till farmor &farfar och kom lägligt till att maten skulle serveras och det är aldrig fel att få farmors goda mat :) Efteråt blev det fika oxå.
Känner mig fortfarande lite små lustig men det har ändå varit bättre idag. Så medans Caspian sov middag passade även jag på att vila.
Blev en tur till Karlskrona för att handla kläder till Caspian, shorts och thirts behövdes. Det va så utplockat bland sommar kläderna. Jag trodde att det va nu det började komma in ordentligt och alla va trötta på att handla, men så fel jag hade. Inte ens än solhatt kunde jag hitta!
Martin en kompis från karlskrona har varit här, trevligt trotts att Tim och han har en viss förmåga att gadda ihop sig mot mig.
Lite senare under kvällen fick vi besök utav Freja som stannade fram tills för en stund sedan. Tim kör hem henne nu. Det har varit jätte roligt :)
När Tim kommer hem blir det till att krypa ner i sängen. I natt ska ingen tv få vara igång för jag vill lyssna på mullrandet. Så länge det inte är för högt eller för nära är det mysigt :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar