söndag 5 juni 2011

Söndag

Vi började dagen med att åka ner till brunns parken och gå på loppis. Tycker faktiskt det är väldigt trevligt tidsfördriv :) Det är ju så med loppis vissa gånger hittar man absolut inget och vissa gånger hittar man jätte mkt man vill ha. Idag fanns det så mkt fina barn leksaker och barn kläder så jag hade velat handla jätte mkt. Men jag hade inte ens tagit med mig plånboken. Men Caspian fick två leksaker av sin pappa iaf!
Nä vi kom hem vill Caspian för ovanlighetens skull inte sitta ensam på sitt rum och leka utan istället fick vi sitta där inne med honom. Men det ska vi inte klaga för, det är så mysigt när han vill leka med oss :) Den ena nya leksaken är en pingvin och Caspian verkar tro att det är en bebis. Han har den med sig så fort han försvinner iväg och vill han leka själv med någon går han och lämnar pingvinen till mig. Sen kommer han och visar saker för pingvinen. Så söt han är!
Lite senare under dagen var det barn kalas ute på gården för Alwin som fyllt 2 år, stora killen nu :) Dom bjöd på korv, tårta, kex och så klart godis påsar till barnen. Jätte trevligt var det.
Vi har städat som vi oftast gör här om söndagarna och Tim har varit duktig och skurat fönsterna. Nu är det bara golven som ska skuras men dom tar jag innan vi går och lägger oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar