torsdag 16 juni 2011

Ingen bebis

Nej det blev ingen bebis, helt meningslös kontroll. Jag är trött på att behöva åka in så fort det är något. Folk verkar tro att det är jag som åker in frivilligt men så är inte fallet. Dom ber mig komma på kontroll och jag försöker alltid med att jag kan väl få vänta.
Men det fanns en sak igår som gjorde att jag började fundera. Förra veckan ville dom ju ha in mig för att kolla havandeskapsförgiftning,men det hade jag inte. Jag mår fortfarande dåligt och när vi kommer in är blodtrycket mkt högre än vad jag brukar ha. Barnmorskan ansåg ändå att det inte va så farligt högt, men det va ju betydligt högra än vanligt. Borde jag kanske ringa mvc för en extra kontroll eller borde jag lita på att hon har rätt?!
Idag har jag och Caspian gått långpromenad, vi har även varit hos Sara och fikat. Senare under dagen var jag, Tim, Caspian och Saga hos krank och barnen. 
Nu på kvällen har Jon och Jenny varit här på besök.
Mkt trevlig dag med andra ord.
Nu är klockan över 1 på natten och jag borde försöka sova. Men idag är det den 16 juni vilket dom senaste 3 åren har varit en dag fylld med sorg och tankar. Det är 3 år sedan Johan dog! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar