onsdag 29 juni 2011

Helt slut

Var trött redan i morse när jag steg upp, Mirabelle har vaknat många gånger i natt och velat ha mat. Så efter bara några timmars sömn, plus en hel dag med full fart känner jag med helt slut. Ikväll ska jag minsann lägga mig tidigt och hoppas på lite mera sömn!
Vi eller mestadels jag har städat, diskat, tvättat och vikt tvätt här hemma.
Vi har även varit hos farmor och farfar och hälsat på. Bara rundan dit och hem gjorde mig tröttare pga av värmen.
Nu ikväll har jag och Caspian busat inne på hans rum och läst en massa sagor. Jag har även badat båda barnen och gett dom massage. Caspian är inte lika glad för det längre eftersom han tappar lätt tålamodet på att sitta stilla. Men Mirabelle hon bara älskade att få massage, låg så tyst och bara tittade.
Nu ska jag ta och duscha innan jag ger Mirabelle lite mat och lägger mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar