tisdag 7 juni 2011

Konstigt

Jag mår jätte konstigt och har gjort sedan igår kväll. Känner mig trött, illamående, törstig och allmänt lustig i kroppen. I morse spydde jag två gånger. Tim tror att det är värmen som gör att jag mår så här och det kanske ligger något i det.
Har även haft förvärkar sen i natt som kommer och gå, inga kraftiga men dom är störande!
Från och med idag är Caspian ledig från förskolan och det ska han vara fram tills min  mamma ledighet tar slut. Ska bli helt underbart att få ha honom hemma och umgås med båda barnen sen :)
Tim har lovat mig sen vi fick badrummet renoverat i augusti förra året att han ska måla om skötbordet. Vi hade inget fall så när vi duschade strömade vattnet ut i badrummet och skötbordet såg otäckt ut nere vid benen. Men sen har det bara hetat jag ska fixa det men inget har hänt. När vi målade Caspians säng skulle även skötbordet målats men så tog färgen slut och det hette jag ska köpa ny färg. Så idag tröttnade jag på att höra jag ska. Jag flyttade skötbordet från Caspians rum in till badrummet där det ska stå igen och sen slipade jag det. Vi åkte in till stan köpte färg och korgar för att sedan komma hem och upptäcka att penslarna hade vi slängt och korgarna var förstora för skötbordet. Så Tim fick åka ner till stan igen och fixa det. Jag har målat ett lager med färg och hoppas kunna målat ett lager till innan vi ska sova. Kommer bli så bra när det är färdigt!
Nä nu ska jag vila lite till på soffan medan Tim och Saga är ute och går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar