söndag 12 juni 2011

Hjärtat i halsgropen

Dagen började bra och jag har faktiskt sovit bra i natt! Wiii.
Som dom flesta andra söndagar började vi dagen med att åka ner till brunnsparken och gå på Loppisen. Vi hittade absolut ingenting. På vägen började jag må fruktansvärt illa och jag fick sitta och kämpa för att inte behöva kräkas. Så fort vi kom hem sprang jag till badrummet och kräktes. Satte hjärtat i halsgropen när jag upptäckte att jag hade kräkts blod. Men efter att ha pratat med sjukrådgivningen kändes det bättre då dom sa att det förmodligen bara var ett blodkärl som brustit.
Åkte iväg lite senare under dagen och höll en tupperware visning, super roligt var det efter 2 veckors uppehåll.
Nu ikväll har Caspian fått bada, efter att vi hade lagt honom tog jag tag i att städa balkongen. Nu ska jag bara plantera blommorna som ska vara där ute.
Har suttit och gjort ordern för denna veckans beställning av tupperware produkterna.
Jag och Saga har varit ute på en timmes promenad och jag kom tillbaka helt sönder biten. Alla myggor älskar mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar