fredag 3 juni 2011

Varmt

Otrolig värme vi har fått, men man ska inte klaga. Fast jag måste säga att jag gillar värmen som bäst när den ligger runt 20 över är det bara för varmt :P
Har fått en ny bikini överdel eftersom min förra bikini täcker knappt brösten längre. 
Vi har tillbringat dagen ihop med Bleckmna ute vid listersjöarna. Solat, badat och grillat korv och haft det mysigt :) Den enda som vågade doppa sig helt var i vanlig ordning Bleckman. Caspian han bara skakade när jag doppade hans fötter.
Nu är Tim och Saga ute och går, Caspian sover sen ca 2 timmar tillbaka. När Tim och Saga kommer tillbaka blir det morötter, gurka, kex och dipp :) Och några avsnitt av skilda värda.
Fick nyss världens illamående över mig och jag hoppas det försvinner snart. Annars får jag tugga is ikväll och hoppas på att det hjälper.
Kan även berätta att i onsdags va jag på vårdcentralen där dom konstaterade att jag hade bihåls inflammation så nu går jag på dubbel penicillin kur

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar