fredag 10 juni 2011

Sent

Det blev för sent här hemma igår och därför hanns det inte med att blogga.
Men blev iaf klart med sköt bordet, bild kommer sen.
Vi var på förlossningen en runda (igen). Anledningen till att vi fick åka in var pga att jag mått dåligt i några dagar som ni vet. Det här lustiga som jag tror och vet nu att det beror på värmen. Men Tim ville iaf att jag skulle kontakta sjukrådgivningen eftersom det pågått i några dagar och det blev varken bättre eller sämre. När jag ringde så fick jag förklarat att vid havandeskapsförgiftning har man huvudvärk, illamående, mag ont och yrsel (men oftast syns det genom högt blodtryck och äggvita tror jag dom sa). Men iaf dom kopplade mig till förlossningen som beslutade där att jag skulle få komma in och träffa en läkare. När vi kom in blev det blodtryck, ctg kurva, urin prov, koll på mina reflexer och tryck på magen. Det såg bra ut och dom kunde konstatera att det inte var havandeskapsförgiftning, men dom hittade något i urinet som tydde på att det var urinvägsinfektion igen. Så om 3 dagar får jag svaret på om det är urinvägsinfektion eller ej. Hopplöst vad mycket problem det är med min kropp!
På kvällen kom Emlan hit på fika och prat, alltid lika trevligt :)
Sen blev det skilda värda resten av kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar