torsdag 30 juni 2011

Då var det dags igen...

Har haft jätte ont i ryggen, magen och blygbenet ett par dagar nu och i natt när jag gick på toa gjorde det så ont när jag kissade och därefter har jag fått springa på toa var tionde minut typ. Det känns som jag inte får ut allt kiss och jätte obehaglig känsla. Fick lämna ett urin prov på vårcentralen som visade urinvägsinfektion, så nu blir det en ny penicillin kur. 150 kr gick det på att lämna lite kiss, helt sjukt!
Vi har varit med Mirabelle på hennes extra bvc kontroll och det vissade att hon hade gått upp jätte bra nu till och med mer än vad barn brukar göra på 1 vecka. Så skönt, då kan jag fortsätta amma henne :)
Vi har varit på brunnsbadet med Bleckman, Oliwer, Essy och Nora. Caspian var för en gångs skull överlycklig över att få bada, annars brukar han vara en riktig badkruka som sina föräldrar ;)
När vi kom hem blev det ett bad i badkaret för Caspian, man luktar ju jätte äckligt efter att ha badat på brunnen. Förmodar att det är kloret som gör det.
Caspian sover nu och jag sitter och ammar Mirabelle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar