måndag 13 juni 2011

Ny vecka

Känner mig så oerhört besviken och nedstämd. Jag vill att bebisen ska komma och just nu känns det så långt ifrån förlossningen (trotts att det faktiskt kommer ske snart).
Vi har varit på stan idag och fixat lite saker, sen har vi varit vid mollsjön med Martin och Oliwer. Blv inget badande för mig, Tim eller Caspian det blåste så otroligt mkt just då och vi är verkligen badkrukor :P
Caspian har varit på gos humör hela dagen, så mysigt när han kommer och klättrar upp till en för att kramas och pussas. 
Har hämtat den efter längtade boken som jag lånat på biblan pappa & kriminell. Har läst den från och till hela dagen och än så länge tycker jag den är jätte bra. Ska berätta mer om den sen när jag läst ut den och verkligen kan säga vad jag tyckte.

1 kommentar:

  1. Visst är det jobbigt att bara vänta?
    Jag gick precis in i vecka 38, så jag har lite längre kvar till BF än dig men mår så jäkla dåligt och vill bara att bebis ska komma ut nuuu!

    Jag har haft hemska hemska förvärkar två dagar i rad nu, och de har varit så starka att jag faktisk trott att bebis varit på väg, men icke..

    Nej, nu får våra bebisar komma!

    SvaraRadera