tisdag 8 november 2011

2 års dagen









Tim har varit ledig idag för att kunna vara hemma och fira Caspian. Dagen började med att Caspian fick öppna sina presenter i sängen. Och som jag trodde blev han överlycklig för ett parkeringshus och bilmatta. 
När vi skulle sätta ihop parkeringshuset visade det sig att kartongen redan varit öppnad och det saknades saker, så vi fick sätta oss i bilen och åka till BR för att byta till nytt. Riktigt irriterande! Därefter åkte vi till Kaskad. Hade några mysig timmar där med bad, bus och fika. 
När vi kom hem kom mamma, Micaela och barnen för att fira Caspian. Det blev paket och tårta. Egentligen har vi sagt nej till att fira honom idag eftersom v ville ha en familje dag och fira honom själva för att sedan fira honom på lördag då vi ändå ska ha ett dop. Men lite firad behöver han väl ändå bli idag av andra oxå :) Jag kände att det skulle bli för mkt eftersom det är väldigt många som fira Caspian och förra året fick vi dela upp det på 4 olika kalas, det var skit jobbigt både för oss och Caspian. Så nu passade vi på att slå ihop dopet och kalaset, så slipper jag stå och baka för många gånger :P
Andres har varit här en runda och hälsat på. Och nu sover Tim och barnen medans jag tittar på sex and the city.

Det är inte bara Caspian som fyller år idag, hans kusin Amy min underbara brors dotter fyller 9 år. :)


Från oss. Parkeringshus från BR, cars bilmatta från barnrummet.se, docka från Maxi och mössens jul från Goboken.

Från hans mormor

Tims mormor skickade paket med posten :)

Från hans moster och kusiner.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar