onsdag 16 november 2011

Aj aj aj

Tim åkte iväg till sin pappa för att fixa med bilen och lite annat. "Mens" smärtan blev bara värre och jag började röra på mig för det brukar ju hjälpa, men icke. Det gjorde så sjukt ont och tårarna bara sprutade på mig. Min telefon hade jag glömt hos mamma igår så jag kunde inte ringa till Tim. Tack gode gud för facebook i ett sånt här läge. Loggade in och fick tag på Tina som ringde till Tim och bad han åka hem. Tack snälla!
Medans jag väntade på Tim vankade jag fram och tillbaka med vetekudden tryckt mot magen och jämrade aj aj aj. Hack i häl kom Caspian med händerna på magen och jämrade ännu högre aj aj aj. Detta barn så otroligt gullig han är även om jag just i det läget hade önskar att han suttit kvar i soffan och tittat på film.
Smärtan var fruktansvärd i ca 2 timmar och jag svor att jag aldrig någonsin skulle sätta in en spiral igen och helst av allt ville jag ta ut skiten. 
Men nu efter några timmar med vilande mår jag betydligt bättre men jag är väldigt öm i magen och det känns som jag genomgått en förlossning! Jag måste vara en väldigt klen människa!

1 kommentar:

  1. Kul att kunna hjälpa till :-) skönt att höra att du mår bättre nu. Du får ringa BM i morgon och höra om det är som set ska.

    SvaraRadera