söndag 6 november 2011

Kass helg

Denna helgen har inte varit den bästa, barnen har varit väldigt griniga och Tim har inte varit hemma speciellt mkt. Det var meningen att det tak jobbet Tim har gjort skulle ta runt 5 timmar, men i stället har det tagit nästan två dagar. Så det har ju knappt känts som helg när man inte haft honom hemma. Tråkigt :(
 Jag och barnen har varit på lekplatsen och lekt det var ett tag sedan nu. Jag har blivit rätt så lat med att vara vid lekplatserna och tar mest bara promenadermed dom, men det måste bli ändring. Caspian behöver leka på en lekplats.
När vi kom in blev det mellanmål med frukt och varm choklad.
Jag har städat och fixat lite annat här hemma. När Tim kom hem gjorde han maten medans jag och Caspian satt i soffan och tittade i leksakskartalogen. 
Nu ikväll har jag övningskört med mamma, det går mkt bättre nu tycker jag.
Det är rätt kaos här för tillfället, vår son som ALLITD har sovit bra vill plötsligt inte somna på kvällarna. Kan det ha med trottsen att göra? Han gråter, leker och gör allt han inte ska göra. Jag hoppas verkligen det går över snart. Vi är rätt varna vid att Caspian somnar kl 19.00 och Mirabelle runt 20.00 se har vi resten av kvällen för oss själva.


1 kommentar:

  1. Det går alltid upp och ner med sömnen men någon gång reder det nog upp sig :)

    Kram Sara

    SvaraRadera