fredag 11 november 2011

Det försvinner aldrig

Känner mig otroligt stressad nu när dopet är i morgon och vi har fortfarande inte bakat, jag struntade i att göra chokladbollar häromkvällen och gick och la mig istället. Inte nog med det så ska lokalen fixas i morgon och vi får nyklarna kanske mellan 10-12, hur ska vi hinna?
Så fort jag känner mig stressad eller upprörd så blir jag enormt röksugen, trotts att det är 15 månader sedan jag rökte senast. Det är så jobbigt att alltid känna sånt röksug.
Varför var jag så dum och började röka från första början? Jag få skylla på Tim att han hade dåligt inflytande då jag faktiskt började röka under vårt förra förhållande då jag var 13 år.

1 kommentar:

  1. Halloj vännen!

    Jag har varit hemmafru i över 4 år, innan det jobbade jag på förskola (är utbildad barnskötare)
    Jag skafortsätta vara hemmafru ett tag till framöver, målet är väl tills grabbarna blir 3 år, men vi får se, kanske blir tvungen att börja jobba tidigare, men just nu så klarar vi oss på mannens lön... :)

    Ingen fara alls, fråga på du bara :) Om man inte frågar frår man inget veta ;)

    Hur mår ni allihopa?

    SvaraRadera