lördag 5 november 2011

Skrikiga barn

Här behöver vi inte klä ut oss, våra barn är djävulsbarn just nu. Speciellt Caspian, som skriker och tjurar hela tiden. Inte nog med det så vill ha bli bärd hela tiden och 12 kg är rätt tungt att gå och bära på en hel dag. Mirabelle hos gråter för att Caspian gråter. Jag hoppas detta är över snart!
Jag och barnen har varit själva idag eftersom Tim har varit och hjälpt till att fixa ett tak. Så jag känner mig extra trött idag eftersom jag är van vid att ha Tim hemma lördag och söndag. 
Vi har haft några söta barn som gått bus eller godis här, jag tycker det är roligt när dom kommer och är utklädda. :)
Jag har badat nu för första gången sen jag var gravid med Mirabelle, så det var ett tag sedan.

 

1 kommentar:

  1. Känner igen det där med skrikiga barn;) Håll ut! =)

    Hur mår ni annars?
    Tack för tipset om barnrummet.se, det var där jag beställde gardinerna och lite annat skoj! Du är faktiskt den enda som tipsat mig om den sidan, och där finns det MASSOR av Diensy grejer som jag älskar!!!

    SvaraRadera