söndag 27 november 2011

Full storm





Har ni fått upp advents sakerna/jul sakerna? Här hemma ligger vi lite efter, men vi får ta det i morgon i stället.
Det blåser full storm utanför, det är tydligen klass 3 varning! Fönsterrutorna skakar till ibland och det knarrar här och där i lägenheten. Hoppas jag kan sova i natt, jag är en riktig fegis trotts att jag tycker storm är lite mysigt.

Idag har vi varit och tagit bröllopsfoto, det ska bli jätte spännande att se resultatet sen :) Resten av dagen har spenderats på soffan, jag har varit så jäkla trött. Ätit god tacos har vi oxå gjort!


Igår var det tjej fest hemma hos Fia med sexparty. Det var riktigt skoj och jag höll mig stail trotts att det var 15 månader sedan jag drackalkohol. Och alla som var där var jätte trevliga! :) När dom andra åkte vidare till stan gick jag hem, då jag saknade min familj.
Till skillnade från vissa andra mammor behöver jag inte slänga i mig sprit så fort jag fött ut ett barn!!

Tidigare på dagen hade vi varit inne i Karlskrona för att hitta lite kläder inför kvällen och blev jätte nöjd med valet.

3 kommentarer:

  1. Var bara klass två varning i Blekinge!!!

    SvaraRadera
  2. Så sant så! MEN dom varnade för klass 3 under dagen, men när väl stormen drog igång var det klass 2 varning.

    SvaraRadera
  3. tjusiga bilder på tjusigt folk;)

    SvaraRadera