måndag 28 november 2011

suck

Åh man blir så glömsk och förvirad av sömnbrist. Jag har ju varit hos tandläkaren idag, har haft ångest över detta besök ända sedan Mirabelle föddes. Som jag vräkt i mig skräpmat och ja allt onyttigt. Jag var så nervös när jag låg där i stolen, det var som att vänta på något riktigt hemskt! 
Tandläkaren sitter och mumlar lite för sig själv och tittar runt i munnen. Han tittar på sin kollega och säger med allvalig röst ja vi får sätta upp minst 7 nya tider framöver.
Jag fick panik och med förskräckt röst underar jag om det är så illa. Han skrattar och säger att han bara skojar att det ända hål jag har är det gamla från förra gångern jag var där. Jag blev så lättad och glad. Så nu har vi satt upp en tid för lagning, men det blir ingen billig historia det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar