söndag 13 november 2011

Dop & bröllop

Så nu sover båda barnen och vi har kommit iordning lite här hemma igen.
Igår klockan 16.00 samlades våra nära & kära i Kallinge kyrka för att delta till vad dom trodde en helt vanlig dop ceremoni. Dopet började och faddrarna till Mirabelle vad min bror Roger, min faster Lena och hennes man Rune. Caspian fick sitta hos sin farfar och titta på. Dopet var jätte fint och gick jätte bra, Roger höll Mirabelle under hela tiden och hon skötte sig så fint. 
När dopet var slut bad prästen att faddrarna och Mirabelle skulle gå och sätta sig och så började låten I only wanna be with you med Volbeat att spela. Man märkte att många blev väldigt chokade över detta, vissa hade redan börjat misstänka det.
Prästen kallade upp Kith &Tom och vigslen började. När vi gick ut spelades låten varje litet ögonkast med Grönwalls.
Min pappa grät floder efteråt, han var så lycklig och chokad!
Allt gick verkligen perfekt till och det var precis så här jag ville gifta mig. Eneklt utan någon vidare planering och med nära & kära där!

Efteråt blev det fika och vi firade även Caspians 2 årsdag. Barnen fick så mkt fina saker. Efteråt hjälpte Sam oss med att städa lokalen och sen bjöd mamma på middag hemma hos syrran. Vi firade även Amy som oxå fyllt år, 8 november precis som Caspian. Det blev sent men när vi kom hem skålade jag och Tim med champagne. 

Bilder kommer sen när vi får dom utav mamma. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar