måndag 7 november 2011

Snart så

I morgon är det en mkt speciell dag, vår "lilla" prins blir 2 år. Tänk vad tiden går snabbt. Så för exakt 2 år sedan var vi på förlossningen och hoppades på att förlossningen skulle sätta fart ordentligt. Jag ska ta och lägga upp förlossningsberättelser snart!






Det blev en tuff kväll igår, Caspian skrek över 3 timmar och vägrade somna, inte nog med det så skrek Mirabelle pga han skrek! Jisses vilket kaos det var här. Tillslut tog vi upp resesängen, den har Caspian alltid somnat i. Jag vet inte varför men är det någon gång problem så fäller vi upp den och ungen somnar direkt. Så nu får den stå upp i några dagar och sen hoppas vi att han börjar sova bra igen i sin säng!

Vi har varit på öppna förskolan idag, Caspian har lekt medans jag och Mirabelle har träffat föräldragruppen. Idag var sista gången, men vi har bestämt att vi ska fortsätta träffas och det tycker jag var en bra ide, för det är verkligen en mysig grupp :)
Efter kom Tina & Thea på besö, var jätte roligt.
Blev lite middag när Tim kom hem och sen gympa som alltid på måndagar.
Efteråt åkte vi ner och handlade och höll på att glömma det vi åkte ner för att handla, present papper! 
Hem och duscha/bada och natta barnen. 
Jag ska strax sätta mig och slå in Caspians födelsedags present sen blir det lite mys framför tv med Timpe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar