torsdag 17 november 2011

Borde sova

Varje kväll när barnen har somnat tänker jag att ikväll ska jag lägga mig i tid, nu är det slut på sena nätter. Men vad händer? Jo jag sitter uppe sent och sover till klockan 9-10 egentligen stör det igen för barnen sover lika länge, men det känns som halva dagen har gått och jag hatar det! Någon gång ska jag ta tag i detta och ändra på det. Tanken räknas säger dom som vet!

Jag och barnen har varit på öppen gruppen idag, det var super skoj. Caspian gjorde ett fint armband till Tim av pärlor.
Det blev lite städning när vi kom hem.
Tim har köpt en bil till mig, en BMW. Jg tror att han anser att jag borde snabba mig på med körkortet och jag misstänker att han säger att han köpt bilen till mig för att inte ställa till med ett liv. Tim vill nämligen ha en bmw och har sagt att han ska köpa en ny ända sedan hans gick sönder. Men jag har lixsom blivit lite sur varenda gång detta kommer på tal för nu har han en fungerande bil och dessutom combi. Denna var ingen combi och han måste tänkt ut detta riktigt nog på hur han ska lägga fram det så han kan å en bmw. Men bara lugn jag ska snabba mig med körkortet och så ska jag köra MIN bil ;) Haha

Vi har fått bilderna från dopet och bröllopet nu men det bara strular när jag ska lägga upp dom här, jag gör ett nytt försök i morgon. Nu blir det iaf sängen. Natti natti gott folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar