onsdag 9 november 2011

Rensning pågår

Byrå 200 kr

Lektält med grodor på 100 kr. Caspian lekar aldrig med det, inköpt för ca 6 månader sedan.

Babymatta med leksaker och spegel 100 kr. Använd väldigt lite, är som ny.

Spjälskydd från Ikea längd:374 cm och bredd:21 cm 50 kr

Babygym från ficher price 200 kr, saknas dock papegojjan som hänger från trädet på bilden.

Sängmobil använd ett fåtal gånger, kanske 5 gånger. Anledningen är att det var ett fel köp jag ville ha en annan så när vi hittade den jag egentligen ville ha köpte vi den istället. Ny pris 795 kr nu 500 kr.
Mobilen spelar musik i 20 minuter. Klassiska vaggmelodier (Bach, Beethoven och Mozart), naturljud, havsljud, och hjärtslag/livmoderljud. Mobilen fästs på spjälsängen med vår nya, förbättrade mekanik. Fjärrkontroll medföljer Tar man bort ställningen med djuren kommer det movit i taket typ som film, tror det finns mellan 3 olika att välja mellan.

2 kommentarer:

  1. Nästa gång tar jag nog med mig trygga pappa j vid min sida :)
    Nä men det är faktiskt svårt att komma in bland tjejer överhuvudtaget.

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag undrar bara om du har kvar babygymmet? Är intresserad i sådanafall. Förutom att papegojan fattas så fungerar allt osv? Du kan svara till min bloggadress.
    Mvh/ Miriam

    SvaraRadera