onsdag 2 november 2011

Klipp & färg



  
Tröttnade på det långa håret och klippte av det och la även i lite färg i stället för slingor. Blev riktigt nöjd faktiskt!

Jag och barnen tog bussen in till stan, det gick faktiskt riktigt bra trotts syskonvagnen. Det är första gången jag åker med den vagnen. Satte in pengar på banken och sen tog promenerade vi hem. Eller barnen åkte och jag gick flåsandes ;) 
Bleckman kom på en kaffe och sen gick jag och lämnade barnen hos syrran som passade dom medans jag var hos frisören.

Efteråt hämtade Tim upp mig efter jobbet och vi åkte för att hämta våra små troll. Bara på den lilla stunden hos frisören saknade jag barnen otroligt mkt.

Hemma blev det middag, lek och badning. Sen har jag och mamma varit ute och övningskört. Det gick rätt så bra. Måste ha körkortet avklarat snart innan paketet hos körskolan går ut.
 

1 kommentar: