torsdag 24 november 2011

Snart helg

Denna helgen är verkligen mkt att se framemot. Fredags mys med familjen, tjej kväll på lördag, fotografering och julmarknad på söndag. Kommer nog bli en toppen helg :)

Dagen började med morgon mys i soffan med båda barnen och en hel del sagor. Caspian skulle höra en ny hela hel tiden, tror vi satt i över 1 timme och läste. Halsen var rätt slut efteråt ;)
Vi har varit på öppen gruppen som finns i kyrakans församlings hem. 
Efter middagen åkte jag och mamma iväg och övningskörde. Stannade till på maxi för lite handling och Mirabelle fick en förtidig julklapp utav mamma. En jätte söt tomte dress.
Hann knappt innanför dörrarna här hemma innan Tim skyndade iväg. Kom faktiskt inte ihåg vad han sa att han skulle göra, men något uppe i Hasselstad var det iaf..

Sagas löp har precis börjat, usch så jobbigt det är. Hon blir precis knäpp men det blir ju jag med när jag har mens ;) Nä men hon är orolig, piper, dålig i magen och ja listen kan bli lång. Men visst hon är bättre än första löpet, då trodde jag det slagit slint i huvudet på hunden totalt. Morrade åt alla hon inte kände, var sur och skulle inte alls göra som vi sa till henne och riktigt stirrig. Jag hade gärna velat sterilisera henne men det kostar ca 5000 kr för en tik, helt sjukt vad dyrt det är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar