fredag 25 november 2011

Ensam

Det blev inget fredags mys här inte, här har jag tillbringt kvällen ensam. Barnen har självklart varit hemma, men båda somnade runt 19.30 och Tim har varit hos Katta och Krank och fixat med bmw vilket tog sin lilla tid. Måste säga att det har varit jäkligt drygt att sitta ensam så här på en fredag och allt. Sen är jag lixsom jätte sugen på en redbull vodka utav någon konstig anledning. Har inte druckit det på flera åt...

Idag har vi varit hos farmor & farfar. Farmor hade middag klar när vi kom dit och sen blev det fika efteråt. Min farmor är för go :)

Tim har lovat mig massage så det ska bli skönt att få det, sen får det nog bli läggdags. I morgon blir det klädshopping, systemet och party. Första gången jag ska handla på systemet, har aldrig behövt det innan då det funnits så många som kört till tyskland runt om mig. Men men någon gång ska väl vara den första!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar