lördag 8 januari 2011

Ångest

Börjar känna ångesten krypa på mig. På måndag börjar jag skolan och Caspian dagis, har verkligen sett framemot att få göra något. Men jag har inte sett framemot att jag ska börja lämna han till dagis. Tror inte jag riktigt har tänkt eller fattat att jag ska inte vara med Caspian dygnet om, utan han ska klara sig utan mig nu. Usch så jobbigt! Vill verkligen inte lämna ifrån han, även om det bara kommer vara några timmar. Jag vill ha honom hos mig hela tiden och veta vad han gör för något. Det är ju helt normalt att man efter 1 års ledighet lämnar bort sina barn till dagis, men jag känner mig hemsk. Jag vill verkligen inte att någon annan än jag ska ta hand om honom och inte vill jag missa något. Jag vill inte heller att han ska känna sig ensam, är extremt rädd för det. :( Usch så jobbigt detta är!
På neonatal bara några timmar efter förlossninge
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar