onsdag 19 januari 2011

Snörvel

Här hemma gör vi inget annat än att snörvla, men nu har den hemska hostan äntligen börjat släppa. Har haft rätt ont i lugorna nu när jag hostat så här mycket. Men sen vet jag inte om man få ta någon host medicin heller som gravid så därför har jag inte kunnat dämpa den speciellt mycket.
Caspian har varit hemma idag, men i morgon ska han lämnas på förskolan.
Jag har plockat iordning lite och sen damsugit, nu är det bara damtorkningen och skura golven kvar. Det ska Tim få äran att göra!
Vi har varit hemma hos syrran idag och fikat. Mamma bjöd på semlor med extra grädde, gott :) Saga den dumme lär sig aldrig att katter hatar henne. Fiddo, Micaelas katt hade gärna dödat Saga om han fått chansen så sur va han på henne.
Ätit god kycklingsallad till middag.
Nu ska jag ta mig en dusch, sen blir det tv resten av kvällen.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar