fredag 21 januari 2011

Fredag

Caspian har varit på förskolan idag, när vi kom dit meddelade dom att dom har magsjuka där. Inte så skoj, bara till att hoppas att vi slipper det här hemma.
Medans Caspian va där och lekte va jag och Saga ute och gick, sen ringde jag några samtal och fixade lite saker.
Caspian slocknade som en stock när vi kom hem, han va verkligen trött idag.
Har blivit en hel del busande.
Har legat på soffan rätt mycket idag eftersom jag haft sammandragningar och dom är verkligen obehagliga om man gemför med dom jag hade med Caspian. Men det är väl aldrig samma sak andra gången.
Nu ska jag strax lägga Caspian för natten, sen blir det att titta på film tror jag.

1 kommentar:

  1. SV: Nej men fina rara, jag tog absolut inte illa upp! Som sagt, hade det fortsatt och jag hade känt att det inte var "rätt" hade jag precis som du sa ringt och kollat vad det handlade om. Men eftersom jag inte upplevde det som onormalt fanns inget mer att göra än att konstatera att "något" hände i alla fall :) gulligt av dig att försäkra dig om att det inte blivit knas och tack för dina fina råd. Alla åsikter uppskattas!

    SvaraRadera