söndag 9 januari 2011

Trevlig söndag

Vaknade av en smäll idag, fattade direkt att det måste va en krock. Kollade ut genom stora rums fönstret. Bussen hade tydligen smält rätt in i lastbilen som alltid är pakerad här ute vid vägen. Men förhoppningsviss blev inga skadade. Just nu håller dom faktiskt på att berga bort lastbilen. Jag måste säga att jag tycker det är dumt av han som ha den att ha den ståendes så vid vägen. Den tar så stor plats och det är redan lite plats pga all snö.
Linda och Tobbe har varit här på besök, dom tog med lussebullar som Linda och Victor hade bakat vilket smakade jätte gott. Va super roligt att träffa Linda igen, va väldigt längesedan. 
Lite senare kom Tims pappa Rolf.
Har badat, klippt naglarna, masserat Caspian. Så nu är han redo för dagis i morgon :) Tänk att min lille prins ska börja på dagis, han har verkligen blivit stor. Kommer sakna honom extremt mkt.
Sitter och kolla på Teen mom och har ansiktsmask, sen blir det fot bad och fixa naglarna :) Härligt att kunna göra det och slappna av lite. 
Jag ska försöka lägga mig tidigt så jag är pigg i morgon, börjar skolan då. Känns lite lustigt att sätta sig för att börja plugga igen. Men hellre sätter jag mig och börjar plugga igen än att gå hemma och vara arbetslös eller ha lite vikare jobb då och då. Tim säger att han är jätte stolt över mig som gör detta och det känns bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar