torsdag 6 januari 2011

Vilket väder

Snön har ordagrant vräkt ner idag. När jag vaknade i morse vid ca 8 va det som frost på utsidan av fönstret rätt coolt, har aldrig sett det så i verkligheten.
Dom hade något typ aktivitet upp i folketshus för barnen, men tyvärr kunde vi inte gå dit pga av vädret. Dom skottade inte alls här :( Jätte synd att vi missade det eftersom det är så sällan det händer något skoj för barn. Man måste ju utnyttja dom tillfällen som finns. Men nästa år ska vi dit, skulle det va kasst väder kommer ändå både jag och Tim har körkort tills dess.
Syrran, Jaime och barnen va ju här innan, Jaime byggde på sin tatuering. Caspian va överlycklig över att ha sina kusiner här. Han njöt verkligen när dom gav honom uppmärksamhet och busade med honom :) Micaela och jag satt och kollade färger till Sebbes rum och sen bara spanade runt på barn rum.
Blev tacos till middag, tyvärr inte alls gott. Färsen smakade jätte lustigt, men den är inte för gamal så vet inte varför!?
Nu sitter jag och kolla på A shot at love  with Tila Tequila, äter chips och dipp :)
Måste lägga mig i tid, upp tidigt i morgon för ett besök på sjukhuset, sen titta på lägenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar