måndag 17 januari 2011

Lik sin bror

Loppan i magen är lik sin bror, iaf hur han va när han låg i magen.
Caspian låg i början upptryckt vid min vänstra sida av magen, jämt. Det såg så roligt ut för man kunde se det så tydligt hur jag hade en bula på vänster sidan. Nu har jag märkt att Loppan gör det samma, jag har en bula på vänster sidan väldigt ofta.
Likaså är Loppan lika aktiv som Caspian va, sparkar och rör sig nästan dygnet runt. Men mig gör det absolut inget eftersom jag tycker det är helt underbart att känna av livet i magen :)
Har bara bild på hur Caspian låg men ska fota Loppan oxå.

 

1 kommentar:

  1. Sv. haha ja men man undrar ju om dom inte kan se skildnad på en pojke och flicka och sen om dom ändå ha tjejkläder eller pojkläder haha.
    Grattis till bebben i magen så mysigt att känna dom sparka.
    Men dock inte för min del då de är så trångt i min mage nu:(
    Mina två ha legat på höger sida och putat ut med rumpan.

    SvaraRadera