måndag 17 januari 2011

Inte bra

Igår kväll började jag känna mig sämre, trött och ont i nederdelen utav magen. Blev inte mkt till sömn i natt, hostade fruktansvärt mkt och sen gjorde det väldigt ont i höfterna hur jag än låg.
Egentligen va det min tur att ta hand om inskolningen men Tim va ledig idag så han va snäll och tog hand om det.
Nu har det börjat göra ont när jag kissar, så varje gång jag ska gå på toa så sitter jag och är livrädd. Hoppas smärtan försvinner för det är riktigt obehagligt. Har hämtat ut tabletterna som jag ska äta i 5 dagar, 3 gånger om dagen. Sen har jag köpt citron och gjort citron vatten som jag går och dricker eftersom min brors flickvän sa att det är bra att dricka.

3 kommentarer:

  1. tranbärsjuice funkar också finfint för urinvägsinfektion:)Såg att du letar boende, flamingofastiheter i Ronneby har fler lägenheter än vad de laggt ut på hemsidan. värt att kolla upp kanske?

    SvaraRadera
  2. har läst till och jobbat som undersköterska, och kan tipsa om tranbärsjuice! har också läst forskningsartiklar när jag läste och den visade att det faktiskt kan hjälpa på traven vid urinvägsinfektion. (dock sägs det att den smakar äckligt) men är som sagt effektiv :)

    SvaraRadera
  3. Tack för tipsen, tyvärr klarar jag inte av att dricka tranbärsjuce. Mår jätte illa av det.

    SvaraRadera