onsdag 5 januari 2011

Så trist

Dagen har varit väldigt lugn, känns som jag knappt kan göra något pga foglossningen. Känns rätt trist att ha så här ont, har ingen lust att må så här alls.
Har plockat iordning, tvättat, vikt tvätt och diskat.
Lek med Caspian som har varit på bus humör idag. Han släppte faktisk borde idag när han gickrunt det och försökte gå helt ensam men det blev istället en duns i golvet. Men snart kanske han vågar ta stegen :)
Har gjort övningarna som sjukgymnasten gav mig, hon sa att jag skulle göra det några gånger om dagen men har bara gjort en gång idag, så få väl göra det lite mer imorgon.
Nu ska jag kolla om Tim vill göra popcorn till mig, är så sugen.
Loppan har börjat göra allt mer rörelse där inne, har känt av h*n flera gånger idag, så mysigt att känna rörelse <3

1 kommentar:

  1. sv; aldrig hört talas om de .. :P och hellre sväljer jag tabletterna än att dricka något äckligt.. Har lätt för att må illa nu för tiden så , av både lukter & smaker hehe så hellre tar jag det som inte smakar nått =)

    SvaraRadera