måndag 31 januari 2011

Hem studier

Idag har jag haft hemstudier eller vad man ska säga, jag pluggar samhälle hemma.
Lämnade Caspian på förskolan 9.30, han ville verkligen inte att jag skulle gå. Först stod han och kramade mitt ben, sen när jag pussade han hej då och satte ner han kröp han snyftandes efter mig sen började han stor gråta när jag tog på mig skorna. Usch vad hemskt det va, kände verkligen inte alls för att lämna honom där. Men han hade tydligen slutat gråta rätt fort sen.
Gick ut och gick med Saga 30 minuter sen hem och plugga. Gjorde ett kapitel om demokrati och makt som jag skickat in till läraren. Hann precis bli färdig för att ta en snabb runda med Saga och sedan hämta hem trollungen. Han ska egentligen vara på förskolan till 12.30 men med tanke på att dom lägger barnen vid 12.00 hämtade jag han tidigare.
Medans Caspian sov passade jag på att damsuga och plocka iordning, blev lite för mycket för magen så la mig sedan på soffan med vetekudden och tittade på skärgårdsdoktorn. Sammandragningarna har sedan inte viljat släppa ordentligt.
Caspian sover för natten och jag har precis duschat. Ska strax titta på familjen annorlunda 20.00 på 4.an, sen blir det att plugga lite matte innan vi ska sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar