tisdag 4 januari 2011

Så va olyckan framme

Saga hade lyckats komma åt disktrasan och tuggat den i små små bitar. Jag trodde jag hade fått upp allt. Men när Caspian sitter ute i hallen och jag är inne i köket (har grind mellan kök/hall) så märker jag att han inte får luft. Sitter en liten bit på läppen av disktrasan. Faran va snabbt över men man blir lika rädd varje gång något hamnar fel i halsen. Ringde till sjukrådgivningen som sa att bakterierna i disktrasan behövde jag inte oroa mig för det kunde han bara bli magsjuk av, men däremot kan det kommit en bit i lungorna som kan skapa lung inflamation. Hoppas verkligen att han slipper både det ena och andra.
Zophie har varit här idag en runda, trevligt.
Sen somnade Caspian och jag på soffan och sov fram tills Tim kom hem, trötta idag.
Nu ikväll har vi inte gjort så mkt. Känner mig väldigt trött och har ont efter sjukgymnasten va och tryckte på mig så ska faktiskt gå och lägga mig snart.

1 kommentar:

  1. Uscha, så läskigt!

    Svar: Ja, men åh tack så hemskt mycket! Bara genom några få kronor kan man göra skillnad :)

    SvaraRadera