torsdag 20 januari 2011

Hinna

Jag har glömt hur mycket man hinner när man inte ha ett barn runt om sig hela tiden. Man hinner jätte mycket och på korttid. Visst hinner jag en hel del med ett så snällt barn som Caspian men det tar lite mer tid eftersom han behöver uppmärksamhet mellan allt.
Medans Caspian va på förskolan passade jag på att tvätta, gå en promenad med Saga, diska och plocka iordning på Caspians rum. Passade även på att vädra 1 timme, har inte blivit så mycket vädrande denna vintern när det varit på kallt, har endast vädrat 5-10 minuter denna vintern.
När jag och Caspian kommit hem igen, kom Sara och Linnea på besök en liten stund. Trevligt :)
När Caspian sov middag passade jag på att diska ett lass till :P och vika tvätt. 
Jag och Caspian har suttit länge och lekt på hans rum, medans Saga har legat precis vid dörren och vaktat så han inte försvinner igen ;)
Blev god tacos till middag,blev så sugen på det när Sara nämde att dom skulle ha det tillmiddag.
Tim och Saga är just nu på lek dejt med Kim och Kelly, hoppas dom har skoj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar