tisdag 25 januari 2011

Givande

Caspian har varit hemma från förskolan idag eftersom Tim va ledig. Kan vara skönt för honom att inte behöva vara på förskolan varje dag även fast det bara är några timmar han behöver vara där.
Jag själv har varit i skolan och haft en lektion, matte. Jag fattade verkligen inget alls utav den och precis som när jag gick i skolan fick jag huvudvärk och blev jätte trött. Har alltid fått det på matte lektionerna. Det värsta är att på fredag ska vi har ett test i matte på 55 sidor, måste verkligen försöka träna. Kommer kanske inte gå så bra eftersom dom andra fick detta förra veckan, men då va ju jag ledig för att ta hand om Caspians inskolning.
Jag och Caspian va ute i tråk vädret och gick, va rätt skönt att bara få komma ut lite. 
Nu ikväll har David varit här, trevligt :) Han bytte ljudsystem med Tim. Detta ljudsystemet köpte Tim utav David för typ 2 år sedan, men under dessa åren har David tjatat om att få köpa eller byta tillbaka det med en massa olika saker. Men nu har vi en gigantisk subwoofer + surround här hemma.
Nu blir det film innan vi ska sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar