fredag 28 januari 2011

Inget vidare

Varit i skolan och gjort matte testet. Det gick ingen vidare alls, men det va ingen nyhet att jag inte klarar av att göra prov i skolan. Jag borde ha klarat fler frågor eftersom jag kunde allt här igår på dom 30 sidorna men visst va det en del jag inte skulle klara. Men sen är problemet med mig så fort jag sätter mig för att göra ett test/prov så är allt borta, jag kommer inte ihåg något och hur länge jag än sitter och försöker så går det inte. Tror det har med mina koncentrations svårigheter att göra. För om någon rör sig eller, prata eller sudda lite för mkt så måste jag börja om med den uppgiften jag höll på med. Hade man kunnat göra ett prov helt ensam hade det gått bra.
Sitter just nu hemma och äter, ska tillbaka till skolan 12.05

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar