onsdag 12 januari 2011

Onsdag

Inga lektioner idag så har varit med Caspian och Tim på inskolningen. Malin och Tilde va oxå där idag eftersom Tilde ska gå på samma dagis, va trevligt att träffa dom igen :) Det går verkligen super för Caspian han leker och bryr sig inte om oss. Men ändå gör det ont i mitt mamma hjärta att jag inte kan ha han hos mig dygnet om!
Pluggat lite på körskolan, börjar gå framåt med teorin nu känner jag.
Jag, Tim, Caspian och Saga har varit hos farmor och farfar på en fika. Va trevligt, fick även en klosax till Saga utav dom. Vi har lånat av andra eftersom vi glömt att köpa en själva.
Tog mig ett bad innan, känner mig så frusen. Aldrig kan man få redig värme i dessa lägenheterna!
Nu ska jag ta och kolla lite på tv, ha en fortsatt trevlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar