tisdag 18 januari 2011

Börjar bli farligt

Jag måste alltid kissa innan jag lägger mig för natten. Spelar ingen roll om jag kissat 30 minuter innan.
Gick på toa och kissade, kom på att jag behövde hänga upp tvätten så gjorde det. Låste ytterdörren och gick tillbaka till toan och satte mig igen. Kom på precis när jag lyckades klämna några droppar att jag precis hade kissat.
Börjar bli lite farligt det här med minnet, andra gången på kort tid som jag gör så här. Sist gick jag och kissade, smörjed in mig med havandeskaps oljan och gick tillbaka och kissade.
Dom säger att hjärnan krymper när man är gravid och det tror jag fullt på :)

3 kommentarer:

  1. Heheh, det där med kissandet känner jag igen!

    Hej förresten! Hittade dig via FL ;)

    SvaraRadera
  2. Ja fy vad "kissmönstret" har blivit konstigt på sistone; går på toa innan man lägger sig, ligger sen kissnödig i en halvtimme och kan inte sova, går upp igen och kissar och sen när man andas in kraftigt så känns det som om man ska kissa på sig igen..??

    SvaraRadera
  3. Mellan tvilingarna och Vanessa som är 1 ½ år är det precis 9 månader mellan =) (twinsen föddes 10 veckor för tidigt)

    Hur mår du?
    Kramar!

    SvaraRadera