tisdag 23 oktober 2012

Barnen har haft höft fest på förskolan idag, dom fick klä ut sig om dom ville. Jag tycker det är jätte roligt att dom göra såna här saker för barnen, jag tror dom uppskattar det väldigt mycket. Iaf dom äldre barnen!
Mirabelle fick bara ha ett diadem då vi inte hittade något annat och jag tror inte hon skulle se det roliga i att vara utklädd. Caspian fick en pyjamas med självlysande skelett och en mask. Men masken vile han inte ta på sig och jag vet inte om han har använt den alls idag!



Jag har varit på akupunktur på mvc idag. Jag gör det eftersom det hjälper mot illamåendet och foglossning. Innan jag började med akupunkturen kräktes jag varje dag, nu har jag inte kräkts (pga graviditeten) på 2 veckor. Det hjälper verkligen!

Hemma satt jag igång med skolarbetet och började även diska.
När barnen var hämtade fick dom vila en stund, Mirabelle sov i nästan 4 timmar. Hon är rätt slut dom dagar hon går på förskolan. 
Caspian har stojat runt och underhållit oss. Han börjar bli så stor min pojke <3

Nu ska jag sätta mig med skolarbetet, kanske körkorts teorin oxå. Sen ska jag mysa framför svenska hollywood fruarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar