fredag 19 oktober 2012

Idag firar jag och Tim 5 år tillsammans, vad tiden går fort! Älskar min man så himla mkt, är tacksam för att jag har honom i mitt liv.
Denna månadern är det även 9 år sedan jag och Tim träffades för första gången. Det var utanför bowling hallen där dom hade disco förut för högstadier elever. Det kom ju äldre oxå dit!
Jag stod och pratade med ett par kompisar och Tim kom och slet upp mig i sin famn väldigt full och sa något om att dra i väg mig i en buske. Haha i efterhand är det lite små kul ;) Jag blev arg och sparkade tills han släppte ner mig.
Jag tyckte han var så snygg men ingen visste något om honom mer än att han hette Tim. 

Några månader senare hade jag hamnat i bråk i skolan och fick sitta i samtal med rektorn och dom andra. En tjej som jag aldrig gillat (hon gillade inte mig heller) vi hade tydligen den dagen fått för oss att samarbeta i det här bråket. Efteråt frågar hon mig och en komps om vi ska följa med och träffa hennes bror och en kompis. Vi kommer till cafeterian och där satt han, Tim!
Det blev lite pinsam stämning och ännu värre när denna tjejen berättar att Tim är hennes ex.
Tim började helt plötsligt dyka upp var och varannan dag på Kallingeskolan där jag gick och satt ofta och väntade på mig. Vi umgicks ofta när han dök upp och hade väldigt roligt tillsammans. Efter ett tag blev vi tillsammans, men det var ett kortvarigt förhållande som hans ex lyckades fördärva.
Jag tyckte fortfarande om Tim och har alltid tyckte att han var snäll och snygg. Vi fortsatte som vänner och har haft kontakt periodvis hela tiden. När Tim hade problem med en av sina tjejer fanns jag där och ja Tim har väl funnits där på sitt egna lilla sätt.

När det tog slut mellan Tim och hans tjej efter ett långt förhållande hörde Tim av sig och undrade om vi skulle festa ihop en helt. Kunde ju vara trevligt att träffa honom. Sagt och gjort, på frredagen mötte jag upp honom oss killen jag alltid hämtade alkohol oss. Tim följde med hem på middag och sen festade vi och därefter blev vi ett par.

Vad är det dom säger? Gammal kärlek rostar aldrig ;)

13 och 16 år

Kvällen vi blev tillsammans


Ny förlovade i Danmark


Gravid med Caspian 



Caspians dop


Mirabelles dop, vårat bröllop




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar