tisdag 9 oktober 2012

Så ynkligt

Känner mig så ynklig just nu, mår inte alls bra :( Jag fryser och svettas om vart annat och känner mig lite yr och har huvudvärk. Kanske lite illamående med eller så är det bara inbillning haha. Har känt mig lite lustig idag men trodde det berodde på vädret, men så när jag satt här i soffan så kom allt på en gång. Hoppas det går att sova bort, har inte riktigt tid att vara sjuk.

Barnen har varit på förskolan och jag har sysslat med skolarbeten. 
När vi kom hem slocknade Mirabelle som en stock, vilket hon alltid gör dom dagar hon har varit på förskolan. Jag tror det tempot är lite för mkt för henne om jag ska vara ärlig. Vi väckte henne kl 6.50, hon har varit på förskolan mellan 7.30-12.00 sen sov hon från 12.30-17.00 var grinig under hela tiden hon var vaken och gnuggade sig i ögonen flera gånger och ville mest sitta i soffan. Somnade 19.00 igen. Så här är det alltid, normalt sover hon 19-8 och 3 timmar under dagen om vi är hemma.

Jag och Caspian har ritat, vilat/myst framför byggare bob och busat.

Till middag fick det faktiskt bli pannkakor, så gott och enkelt. Kanske inte nyttigt men vad tusan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar