onsdag 10 oktober 2012

Nu får det vara nog

Jag vill sova om nätterna! 
I natt har jag varit vaken nästan hela tiden, små slumrat men Caspian har sett till att det inte blivit mer än så. Åh varför? Jag förstår inte hur ett barn som haft så bra sömnrutiner kan få värdelösa sömnrutiner.
Och hur tusan orkar han med hela dagar och vara igång hela tiden? Oftast sover han inte middag det är bara någon dag ibland.
Inte nog med att jag varit vaken hela natten typ, jag har fått se till att Tim steg upp vid 6.30 och kom iväg. Inte det lättaste, sen tog det en stund att somna. Sen vaknade fröken Mirabelle vid 7.30 och skulle inte somna om! 
Nu ska vi strax ta på oss och gå till förskolan. Sen ska jag på möte med afs syo konsulent för at diskutera deras utbildningar och sedan blir det skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar