söndag 21 oktober 2012

Dagen började med en tripp in till Karlskrona. Vi skulle fixa maskerad kläder inför barnens höst fest som är på förskolan på tisdag, hitta kläder inför fotograferingen på förskolan som är nu på torsdag och sen hitta present till Robin. Kom in till Karlskrona och upptäckte att allt var stängt, så typiskt. Jag trodde dom hade öppet på söndagar iaf!!
Men leksakshuset i Vedeby hade iaf öppet, så vi hittade present till Robin sen något diadem till Mirabelle med pumpor på sen hittade vi inte mer.
Jag hittade däremot en pyjamas på Kappahls hemsida med skelett på som jag tänkte att Caspian kunde ha och sen en mask från maxi som vi hittade när vi handlade.

Caspian har varit på Kalas hos Robin, och han tyckte det var så roligt :)
Jag och Mirabelle stannade hemma, låg och vilade på soffan och Mirabelle sov under hela tiden.

Blev lite handling sen på kvällen och när barnen var lagda satte jag mig med skolarbete. Det har gått bra och jag kom långt idag, det känns skönt.

Nu ska jag gå in och mysa med min älskling innan det är dags att sova.

1 kommentar:

  1. Va roligt att förskolan anordnar en maskerad! =)

    Nä, jag har också hört att man inte får äta sushi när man är gravid, för det är rå fisk, men jag fick vegetariska utaan lax ;-)

    SvaraRadera