tisdag 30 oktober 2012

En massa saker

Igår var vi på 3 års kontroll med Caspian. Han vägrade säga sakerna som fanns på korten, trotts att han kunde alla. Han är inte alls glad för att pratamed främlingar trotts att vi träffar så mkt nya människor så tar det lång tid innan han börjar. Men tillslut fick vi ur han några av korten, och han bärettade att han skulle klättra på stolen, sätta sig ner och att han lekte med dinosaurier. Han sjön även en lite sång där inne :) Han fick en sån fin hjälm, det får alla på 3 års kontrollen. Caspian valde sin själv och var jätte stolt över den. Vi få se om vi kan ut och cykla idag för igår blev klockan för mkt och det regnade. 
Vi pratade om saker här hemma och jag tyckte allt gick bra och jag kände mig faktiskt som än väldigt bra förälder när vi gick därifrån :)

Mirabelles feber håller fortfarande i sig. Hon var väldigt pigg i morse och stimmade runt. Men framemot lunch tid satt hon ihop krypen i soffan och orkade ingenting. 
Jag somnade faktiskt hos henne där i soffan när jag lagt Caspian för vila och känner mig jätte lustig nu när jag har sovit. Att jag aldrig lär mig att jag inte kan sova mitt på dagen!

I morse innan Tim skulle stiga upp för att åka till jobbet låg vi i sängen och pratade, då började bebisen sparka. Och Tim fick även känna sparkarna. Så underbart! Den har tidigare inte gjort ifrån sig några rörelse vilket gjort mig väldigt orolig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar