fredag 12 oktober 2012

Helgen är här :)

Sitter just nu och tittar på film, minns dock inte vad den hette ;)
Jag ägnade morgonen åt att städa medans barnen sysselsatte varandra. Caspian har lyssnat på mora träsk hela tiden när vi är hemma och blir väldigt upprörd när den är slut. Kan snart varje låt utan till :p
Vi har varit hos farmor &farfar och även träffat pappa. Vi fick middag och fika :)

Det var så mysigt väder att vara ute i!

Tyckte Mirabelle var varm så sa det till Tim. Nej säger han, det är dina händer som är kala. Men bestämde mig för att ta tempen. 39,8 i feber! Tredje veckan på raken som hon haft feber.
Jag hade ofta feber som liten och har idag fått veta att även min faster hade feber jämt som liten. Men tror ändå jag ska ringa in och kolla med dom, hon har ju trotts allt haft problem med urinet så borde kanske kolla så det inte är det som spökar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar