tisdag 23 oktober 2012

Dag att göra bort sig

I morse blev vi en aning försenade, inget var packat och tja Caspian skulle göra massa annat!
Jag missade bussen in till stan vilket jag tyckte var rätt lustigt dör klockan i köket visade att jag skulle hinna men klockan på mobilen visadr att jag var ute för sent.
Nästa buss fick jag springa för att hinna med.
Jag satt med skolarbeterna och konstaterade att jag hade god tid på mig, jag hann faktiskt börja med disken. Jag hör ett illvrål från vardahs rummet och rycker till. Tim som är hemma och är sjul undrar när barnen ska hämtas från förskolan. Sur över hans arga attityd snäser jag tillbaka att jag ska hämta som klockan 12 ( kolckan står då på 11.35). Tim svarar att jag är försenad. Kollar mobiöen och ser att klockan står på 12.15.
Fick små springa till förskolan och bas skamset om ursäkt över att jag inte hållt tiden! Så otroligt pinsamt!!
Dåligt batteri i klockan förmodligenglr nu har den saktat mee och ligger 1 timme efter!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar